Regulamin
REGULAMIN KONKURSU „Wygraj Polską Ligę Siatkówki”
I. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Wygraj Polską Ligę Siatkówki“ (dalej "Konkurs") jest GameWeek Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-863), przy ul. Grzybowskiej 30/1121, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000791143, NIP: 5272896438, REGON: 38364670000000, (dalej „Organizator”).
2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Polska Liga Siatkówki S.A., ul. Bagno 2, 00-112 Warszawa, Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000151248 (dalej: „PLS”).
3. Konkurs będzie przeprowadzony na stronie internetowej (dalej: „Strona“) pod adresem pls.wygrajsiatkarskalige.pl w dniach od 27 września 2021 do 20 maja 2022 r.
4. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, jak również grą, w której wynik jest zależny od przypadku w żadnej z form przewidzianych w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
6. Organizator jest wyłącznie odpowiedzialny za przeprowadzenie Konkursu, udostępnianie Strony, na której przeprowadzany jest Konkurs, wyłonienie zwycięzców Konkursu oraz realizację nagród na rzecz zwycięzców Konkursu.
II. Uczestnictwo w Konkursie
1. W Konkursie mogą wziąć udział osoby fizyczne, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (dalej: „Uczestnik”), z zastrzeżeniem postanowienia zdania kolejnego. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 13 rok życia, może wziąć udział w Konkursie pod warunkiem, że posiada pisemną zgodę na udział w Konkursie od opiekuna prawnego, który odbierze nagrodę w jej imieniu. W przypadku wygranej, niepełnoletni uczestnik jest zobowiązany przedstawić taką zgodę Organizatorowi. Niewypełnienie tego obowiązku jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie i ubiegania się o Nagrody.
2. Z udziału w Konkursie nie są wykluczeni siatkarze i pracownicy klubów PlusLigi, a także pracownicy Organizatora i PLS oraz członkowie ich rodzin, tj. małżonkowie, rodzice i rodzeństwo, lecz osobom tym nie przysługuje prawo do nagród, a ewentualne zajęcie przez nich miejsc premiowanych nagrodami, nie będzie miało wpływu na uzyskanie prawa do nagród dla innych użytkowników. W przypadku zajęcia miejsc premiowanych nagrodami przez osoby, którym prawo do nagród nie przysługuje, nagroda za zajęcie tego miejsca przysługuje osobie następnej w kolejności.
3. Warunkami niezbędnymi do wzięcia udziału w Konkursie są:
a. podanie wymaganych w formularzu rejestracyjnym danych: adresu e-mail, który będzie loginem do konta na Stronie, hasła oraz powtórzenia hasła do loginu na Stronie,
b. podanie po aktywacji konta (dalej: „Konto”) – imienia, nazwiska i pseudonimu wybranego przez użytkownika,
c. oświadczenie Uczestnika podczas rejestracji, że zapoznał się z Regulaminem Konkursu i go akcpetuje.
4. Uczestnik dokonując rejestracji w Konkursie może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym Konkursu w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu i wydaniem Nagród. Jakkolwiek podanie danych jest dobrowolne, to ich podanie jet niezbędne na potrzeby umożliwienia Uczestnikowi udziału w Konkursie. Zgoda może być odwołana w każdym czasie i powoduje wykluczenie z Konkursu.
5. Uczestnik dokonując rejestracji w Konkursie może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu rejestracyjnym danych osobowych przez PLS w celu informowania w przyszłości o udostępnianiu przez PLS podobnych konkursów, dotyczących rozgrywek PlusLigi lub innych rozgrywek sportowych. Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
6. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wybór, na zasadach określonych poniżej, wirtualnego zespołu, który będzie zdobywać najwięcej punktów w ramach rozgrywek PlusLigi przez dwadzieścia sześć kolejek fazy zasadniczej sezonu 2021/2022 oraz rywalizacji w play-off.
Rywalizacja w play-off będzie przebiegać następująco:
a) mecze ćwierćfinałowe, mecze o miejsca 9-14, inne mecze zaplanowane w tym czasie (na potrzeby numeracji kolejek w konkursie, kolejka nr 27)
b) mecze półfinałowe, mecze o miejsca 5-8, inne mecze zaplanowane w tym czasie (na potrzeby numeracji kolejek w konkursie, kolejka nr 28),
c) mecze finałowe, mecze o miejsca 3-4, inne mecze zaplanowane w tym czasie (na potrzeby numeracji kolejek w konkursie, kolejka nr 29),
d) Przebieg rywalizacji w play-off (kolejki 27, 28, 29) określony został w rozdziale VI Regulaminu.
III. Zgłoszenie Klubu
1. Uczestnik może przystąpić do Konkursu zarówno przed rozpoczęciem 1. kolejki rozgrywek PlusLigi sezonu 2021/2022, jak również w każdym momencie trwania Konkursu, o którym mowa w pkt. II. 6.
2. Przystąpienie do Konkursu następuje poprzez przesłanie drogą elektroniczną prawidłowo wypełnionego, umieszczonego na Stronie, formularza zawierającego:
a) podanie nazwy swojego Klubu (dalej: „Klub”), zawierającą minimum 3 znaki a maksymalnie 18 znaków w nazwie, widoczną w rankingach dostępnych dla wszystkich uczestników Konkursu, oraz wybranie z listy klubów jednego, w którym Klub uczestnika będzie sklasyfikowany w tzw. Lidze Klubowej, a także wybranie z listy województw jednego, w którym Klub uczestnika będzie sklasyfikowany w tzw. Lidze Regionalnej;
b) imiona i nazwiska 12 siatkarzy wybranych przez niego z listy transferowej stanowiących Klub;
c) imiona i nazwiska 7 siatkarzy drużyny oraz punktującego rezerwowego (dalej: „Drużyny”) zgłoszonej do danej Kolejki Rozgrywek, według zasad opisanych w rozdziale IV Regulaminu;
d) wskazanie na jednego z wybranych i zgłoszonych do danej kolejki siatkarzy jako kapitana Klubu/Drużyny i wicekapitana Klubu/Drużyny;
3. W celu umożliwienia uczestnikom zakładania Klubów, Organizator opublikuje na Stronie listę transferową - listę siatkarzy będących do dyspozycji uczestników, w której określa umowną wartość każdego siatkarza.
4. Uczestnik na podstawie listy transferowej "kupuje" 12 "prawdziwych" siatkarzy stanowiących jego Klub. „Zakup” siatkarzy następuje na podstawie „cen zakupu”. Organizator ustala ceny siatkarzy. Ceny te mogą podlegać zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Konkursu, w zależności od liczby zdobywanych punktów. Zmian cen dokonuje Organizator.
5. Liczba wybranych przez uczestnika siatkarzy z jednego klubu ligowego nie może przekroczyć dwóch. Jeśli w trakcie trwania Konkursu na skutek zmiany barw klubowych przez siatkarza, dojdzie do sytuacji w której w Drużynie uczestnika znajdzie się więcej niż dwóch siatkarzy jednego klubu, uczestnik zobowiązany jest do dokonania transferów tak, aby nie naruszyć postanowienia niniejszego punktu.
6. Budżet klubu w momencie dołączenia do konkursu wynosi 27 mln zł. Budżet może ulegać zmianie, jeśli wartość posiadanych przez prezesa klubu siatkarzy ulega zmniejszeniu lub zwiększeniu.
7. Przy zgłaszaniu Klubu do Konkursu Uczestnik "kupuje" dwóch atakujących, dwóch rozgrywających, dwóch libero, trzech przyjmujących, trzech środkowych. Niniejszy regulamin nie dopuszcza innego podziału na pozycje siatkarzy w ramach Klubu. Organizator określa w liście transferowej, który siatkarz jest atakującym, który rozgrywającym, który libero, który przyjmującym, który środkowym.
8. Uczestnik może w czasie sezonu, w terminach określonych na Stronie, dokonywać zmian w składzie wybranego przez niego Klubu poprzez "sprzedaż" i "kupno" siatkarzy według ich wartości pochodzącej z aktualnej listy transferowej, przy zachowaniu dostępnego "budżetu" z zachowaniem ograniczenia określonego w pkt. 5. i reguły układu siatkarzy w pkt. 7. Uczestnik może również między poszczególnymi kolejkami ligowymi dokonać zmiany kapitana, wice kapitana i rezerwowego punktującego Klubu/Drużyny.
9. Organizator dokonuje zmian w liście transferowej w trakcie sezonu. Organizator zapewnia uczestnikom korzystanie z aktualnej listy transferowej przy wybieraniu składu Klubu/Drużyny przed każdą kolejką rozgrywek. Zmiany w liście transferowej dotyczą wprowadzenia nowych siatkarzy.
10. Jeśli w trakcie trwania Konkursu na skutek zmiany pozycji przez siatkarza (np. z pozycji atakującego na pozycję przyjmujący), dojdzie do sytuacji w której w Drużynie uczestnika nie będzie pełnego składu, uczestnik zobowiązany jest do dokonania transferów tak, aby wszystkie założenia Konkursu zostały spełnione. W takich sytuacjach Organizator ze stosownym wyprzedzeniem w sposób wyraźny poinformuje o zmianie pozycji siatkarza. Tak, żeby Użytkownik miał czas na dokonanie korekty w składzie.
11. Po zakończeniu Konkursu Organizator automatycznie zachowa konta i nazwy Klubów zgłoszone w trakcie Konkursu na kolejne przyszłe edycje Konkursu, chyba że Użytkownik zadecyduje o ich usunięciu.
12. Uczestnik może założyć w Konkursie 5 klubów, wszystkie tylko i wyłącznie na jednym loginie.
IV. Zgłaszanie składów Drużyny przed kolejkami
1. Konkurs dotyczy dwudziestu sześciu kolejek fazy zasadniczej sezonu 2021/2022 siatkarskiej PlusLigi, począwszy od 1. kolejki, plus rozgrywek play-off, o których mowa w pkt. II. 6.
2. Spośród 12 siatkarzy "kupionych" przez siebie do Klubu uczestnicy Konkursu wybierają 7 siatkarzy (dalej zwanych "Drużyną") oraz punktującego rezerwowego i zgłaszają Drużynę do udziału w danej kolejce.
3. Do momentu każdorazowo określonego przez Organizatora na Stronie jako zamknięcie danej kolejki uczestnik może dowolnie kształtować i zmieniać układ siatkarzy w Drużynie zgłoszonej do udziału w danej kolejce, jak również dokonywać transferów, to jest "kupować" i "sprzedawać" siatkarzy w ramach swojego Klubu czy zgłoszonej Drużyny przy zachowaniu "budżetu" określonego w pkt. III. 6, z zachowaniem ograniczenia określonego w pkt. III. 5. Drużyna musi występować w każdej kolejce w zestawieniu: dwóch przyjmujących, dwóch środkowych, jeden rozgrywający , jeden atakujący, jeden libero.
4. W przypadku niedokonania przez uczestnika żadnych zmian w składzie Drużyny w terminie przewidzianym na zgłaszanie Drużyn do danej kolejki, Organizator uznaje Drużynę zgłoszoną przez uczestnika do udziału w danej kolejce w składzie zgłoszonym przez niego w kolejce poprzedniej, z zastrzeżeniem pkt. III. 5.
V. Punktacja
1. "Kupieni" przez uczestników siatkarze odpowiadają rzeczywistym zawodnikom faktycznie rozgrywającym mecze w PlusLidze, w swoich prawdziwych klubach i za swoją grę otrzymują bądź tracą punkty. Liczba punktów uzyskanych przez Uczestnika Konkursu odpowiada sumie punktów uzyskanych przez siatkarzy podstawowej siódemki plus połowę punktów wybranego punktującego rezerwowego (przy nieparzystej liczbie punktów wynik zaokrągalmy w górę), których wybrał do swojej Drużyny, a także siatkarzy rezerwowych, z zastrzeżeniem pkt. V. 2. i V. 3.
2. Punkty dla Klubu w kolejce zdobywają tylko ci siatkarze, którzy zostali zgłoszeni przez Użytkownika jako zawodnicy składu Drużyny na daną kolejkę ligową (podstawowa siódemka plus połowa punktów punktującego rezerowego). W przypadku, gdy którykolwiek z zawodników zgłoszonych przez Użytkownika do danej kolejki, nie wystąpi w prawdziwym spotkaniu w Pluslidze, zostanie on zastąpiony zawodnikiem rezerwowym, występującym na tej samej pozycji.
3. W przypadku gdy w Klubie nie zagra w kolejce np. dwóch podstawowych środkowych, a zagra rezerwowy środkowy, to dla Klubu w kolejce będzie punktować sześciu zawodników.
- W sytuacji, gdy niegrający zawodnik ze składu podstawowego, występuje na pozycji punktującego rezerwowego, to wówczas punktujący rezerwowy wchodzi w miejsce zawodnika ze składu podstawowego i punktuje 100%.
4. Punkty otrzymują tylko ci zawodnicy, którzy występowali w meczu, przy czym nie ma znaczenia, przez jaki czas przebywali na boisku (chyba, że zasady punktacji dla danej pozycji mówią inaczej). Za udział w meczu uważa się pojawienie się na boisku przynajmniej na 1 akcję w trakcie trwania spotkania.
5. Siatkarz bez względu na pozycję otrzymuje punkty za:
a) Za udział w meczu – dla zawodników występujących w pierwszym składzie po 2 pkt., dla zawodników rezerwowych po 1 pkt. Libero za udział w meczu zawsze otrzymuje 1 pkt.
b) Punktującemu rezerwowemu do punktacji konkursowej drużyny zaliczamy połowę punktów ze zdobyczy w kolejce (przy nieparzystej liczbie punktów wynik zaokrągalmy w górę).
c) Za wynik meczu:
- za wynik 3:0 i 3:1 – 3 punkty,
- za wynik 3:2 – 2 punkty,
- za wynik 2:3 – 1 punkt,
d) Za tytuł MVP MECZU – 3 punkty.
6. Siatkarz grający na pozycji atakującego otrzymuje:
a) za każdy punkt (opórcz asa serwisowego i bloku) uzyskany w meczu otrzymuje do punktacji 1 punkt,
b) za każdy punkt zdobyty asem serwisowym otrzymuje do punktacji 2 punkty,
c) za każdy punkt zdobyty blokiem otrzymuje 2 punkty,
7. Siatkarz grający na pozycji środkowego otrzymuje:
a) za każdy punkt (oprócz asa serwisowego i bloku) uzyskany w meczu otrzymuje 1,5 punktu (przelicznik x 1,5). W przypadku uzyskania nieparzystej liczby punktów, po przemnożeniu wynik zaokrąglany jest w górę.
Przykład. Za 3 zwykłe punkty w meczu. 3 razy 1,5 równa się 4,5. Zaokrąglenie w górę daje 5 punktów do punktacji.
b) za każdy punkt zdobyty asem serwisowym otrzymuje do punktacji 2 punkty,
c) za każdy punkt zdobyty blokiem otrzymuje 2 punkt,
8. Siatkarz grający na pozycji rozgrywającego:
a) za każdy punkt (oprócz bloku) uzyskany w meczu otrzymuje do punktacji 3 punkty,
b) za każdy punkt zdobyty asem serwisowym otrzymuje do punktacji 3 punkty,
c) za każdy punkt zdobyty blokiem otrzymuje 2 punkty,
d) premia za wynik dla podstawowego rozgrywającego:
3:0 – 10 punktów,
3:1 – 7 punktów,
3:2 – 4 punkty,
2:3 – 1 punkt,
e) premia za wynik dla rezerwowego rozgrywającego. Jeżeli rezerwowy rozgrywający rozpocznie co najmniej jeden set w składzie wyjściowym otrzymuje premie za wynik:
3:0 – 5 punktów,
3:1 – 3 punkty
3:2 – 2 punkty,
9. Siatkarz grający na pozycji przyjmującego:
a) za każdy punkt (opórcz asa serwisowego i bloku) uzyskany w meczu otrzymuje do punktacji 1 punkt,
b) za każdy punkt zdobyty asem serwisowym otrzymuje do punktacji 2 punkty,
c) za każdy punkt zdobyty blokiem otrzymuje 2 punkty,
d) punkty za procentową dokładność przyjęć. Zawodnik musi mieć co najmniej 11 przyjęć w meczu:
- 81% - 100% - 10 pkt.
- 66% - 80% - 8 pkt.
- 51% - 65% - 6 pkt.
- 36% - 50% - 4 pkt.
- 26% - 35% - 2 pkt.
e) punkty za procentową dokładność przyjęć. Suma przyjęć w meczu w przedziale – od 5 przyjęć do 10 przyjęć:
- 81% - 100% - 5 pkt.
- 66% - 80% - 4 pkt.
- 51% - 65% - 3 pkt.
- 36% - 50% - 2 pkt.
- 26% - 35% - 1 pkt.
10. Siatkarz grający na pozycji libero:
a) punkty za procentową dokładność przyjęć. Zawodnik musi mieć co najmniej 11 przyjęć w meczu:
- 81% - 100% - 20 pkt.
- 66% - 80% - 16 pkt.
- 51% - 65% - 12 pkt.
- 36% - 50% - 8 pkt.
- 26% - 35% - 4 pkt.
b) punkty za procentową dokładność przyjęć. Suma przyjęć w meczu w przedziale – od 5 przyjęć do 10 przyjęć:
- 81% - 100% - 10 pkt.
- 66% - 80% - 8 pkt.
- 51% - 65% - 6 pkt.
- 36% - 50% - 4 pkt.
- 26% - 35% - 2 pkt.
11. Siatkarz wybrany przez uczestnika jako kapitan zgłoszonej do danej kolejki Drużyny zdobywa punkty w wymiarze podwójnym w stosunku do punktacji przedstawionej w pkt. 5 -10 powyżej.
W przypadku, gdy w kolejce ligowej nie zagra kapitan Klubu/Drużyny, jego funkcję przejmuje wice kapitan Klubu/Drużyny, który wówczas punktuje podwójnie. Jeśli w meczu nie zagra ani kapitan, ani wicekapitan, siatkarze rezerwowi wchodzący w ich miejsce nie punktują podwójnie.
12. Po każdej kolejce Uczestnik może w swojej drużynie sprzedawać i kupować siatkarzy. Pierwsze dwa transfery (transfer rozumiany jest jako wymiana jednego siatkarza z drużyny na innego z listy transferowej) są za darmo, tzn. z konta punktowego najbliższej kolejki nie zostanie odjęta prowizja. Wymieniając jednak kolejnego siatkarza (trzeciego, czwartego itd.), uczestnik zapłaci prowizję za transfer - ta prowizja to minus 5 punkty za każdy nadwymiarowy transfer. Zasada ta nie obowiązuje przed pierwszą kolejką, przed którą uczestnik przystępuje do Konkursu.
13. W trakcie edycji konkursu dostępne dla Uczestników są dodatkowe aktywności (jedna aktywność na kolejkę).
a) Dwa razy w trakcie edycji Uczestnik może skorzystać z tzw. dzikiej karty. Dzika karta uprawnia do przeprowadzania nielimitowanej liczby transferów bez ponoszenia prowizji. Pierwszy raz dziką kartę można użyć w fazie zasadniczej sezonu PlusLigi, czyli między 1 a 26 kolejką. Drugi raz - w fazie play-off, czyli w kolejkach 27, 28, 29.
b) Uruchomienie aktywności Rezerwowy 100% powoduje, że do punktacji naszej drużyny będą się liczyć wszystkie punkty naszego punktującego rezerwowego, a nie tylko połowa punktów (przy nieparzystej liczbie punktów wynik zaokrągalmy w górę). W trakcie edycji konkursu Rezerwowy 100% może zostać użyte tylko raz i tylko w fazie zasadniczej rozgrywek PlusLigi, czyli między 1 a 26 kolejką.
c) Uruchomienie aktywności Kapitanów dwóch powoduje, że kapitan i jego zastępca punktują podwójnie. W trakcie edycji konkursu Kapitanów dwóch może zostać użyte tylko raz i tylko w fazie zasadniczej sezonu PlusLigi, czyli między 1 a 26 kolejką.
14. Punkty są przyznawane na podstawie statystyk publikowanych przez PLS. Statystyki te są weryfikowane i mogą ulec zmianie w trakcie i po danej kolejce. Dla potrzeb Konkursu punktacja umieszczona na Stronie jest ostateczna, z zastrzeżeniem prawa do złożenia reklamacji.
VI. Play-off rozgrywek (kolejki: 27, 28, 29).
1. W 27. kolejce i 28. kolejce limit zawodników z jednego klubu ligowego wynosi 3.
2. W 29. kolejce limit zawodników z jednego klubu ligowego wynosi 4.
3. W 29. kolejce budżet Klubu na zakup zawodników wynosi 30 milionów.
4. Organizator decyduje, które mecze będą brane pod uwagę w danej kolejce Play-off rozgrywek.
5. Organizator informuje, że zasady rywalizacji w Play-off (kolejki: 27, 28, 29) mogą ulec zmianie. Organizator ze stosownym wyprzedzeniem w sposób wyraźny poinformuje o zasadach rywalizacji w Play-off.
VII. Klasyfikacje
1. Klasyfikacja generalna – obejmuje wszystkie drużyny zgłoszone do konkursu i przedstawia łączną liczbę zdobytych punktów w konkursie. Zwycięzcą Konkursu zostaje Uczestnik, którego Klub zdobędzie największą łączną liczbę punktów zdobytych przez jego siatkarzy w rozgrywkach PlusLigi, o którym mowa w pkt. II. 6.
2. Klasyfikacja Kolejki - obejmuje drużyny zgłoszone do danej kolejki i przedstawia zdobyte punkty przez drużyny w danej kolejce ligowej. Kolejka – zestawienie meczów siatkarskich odpowiadające terminarzem kolejce spotkań w PlusLidze.
W przypadku przekładanych meczów zestaw par w kolejce Konkursu może być inny niż w kolejce PlusLigi. Informacje o zmianach zostaną określone w sposób wyraźny na Stronie.
3. Klasyfikacja miesiąca – obejmuje punkty drużyn z wszystkich kolejek danego miesiąca. Kolejka „należy” do miesiąca, w którym rozpoczął się pierwszy mecz danej kolejki.
4. Ligi prywatne – każdy Uczestnik Konkursu może założyć lub dołączyć do ligi prywatnej. W konkursie istnieją dwa typy lig prywatnych: otwarta i zamknięta. Liga otwarta to taka, do której może dołączyć każdy uczestnik. Liga zamknięta to liga, do której dołączenia wymagany jest kod generowany przez administratora ligi. Administratorem ligi jest użytkownik, który daną ligę założył. Jedna drużyna może dołączyć do 10 innych lig prywatnych.
5. Klasyfikacja lig prywatnych – punktami danej ligi w klasyfikacji lig prywatnych jest suma punktów piętnastu najlepszych drużyn danej ligi.
6. Klasyfikacja klubowa – obejmuje kluby, których Uczestnicy podczas rejestracji wybrali spośród 14 klubów PlusLigi.
7. Klasyfikacja regionalna – obejmuje kluby, których Uczestnicy podczas rejestracji wybrali spośród 16 województw.
8. W przypadku gdy dwóch lub więcej uczestników zdobyło tę samą liczbę punktów, wtedy o kolejności we wszystkich klasyfikacjach konkursowych decyduje największa liczba punktów w Kolejce ze wszystkich rozegranych. W przypadku, gdy i tu liczba punktów jest jednakowa, to o kolejności w rankingu decyduje Reguła Pierwszeństwa, czyli kolejność zgłoszenia Drużyny (im wcześniej, tym wyższa pozycja). Zgłoszenie Drużyny następuje po przyjęciu przez system prawidłowo wypełnionego formularza wyboru 12 siatkarzy, kapitana i jego zastępcy oraz punktującego rezerwowego, a na końcu zapisania składu.
VIII. Nagrody
1. Nagrodami w Konkursie są:
a) dla zwycięzcy Konkursu, to jest Uczestnika, którego Klub zdobył największą łączną liczbę punktów w Rozgrywkach, o których mowa w pkt. II. 6.: piłka MIKASA;
b) za zajęcie 2-go miejsca: piłka MIKASA;
c) za zajęcie 3-go miejsca: piłka MIKASA;
2. Nagrodami (dla założycieli lig) w klasyfikacji klasycznych lig prywatnych:
a) za zajęcie 1-go miejsca: piłka MIKASA;
3. Nagrodami za zwycięstwo w klasyfikacjach miesiąca (października, listopada, grudnia).
a) za zajęcie 1-go miejsca: piłka MIKASA.
4. Nagrodami klasyfikacji PLAY-OFF:
a) za zajęcie 1-go miejsca: piłka MIKASA;
5. Nagrodami klasyfikacji PLS CUP:
a) za zajęcie 1-go miejsca: piłka MIKASA;
6. Nagrodami w klasyfikacjach klubowych:
a) za zajęcie 1-go miejsca: koszulka meczowa danego klubu;
b) jedna osoba może otrzymać tylko jedną koszulkę meczową. W przypadku wygranej w dwóch ligach klubowych, laureat decyduje, którą koszulkę chce otrzymać, a pozostałe nagrody przypadają kolejnym Uczestnikom klasyfikacji klubowych,
7. Uczestnik Konkursu nie ma możliwości wymiany danej Nagrody na inną nagrodę.
8. Wygrane Nagrody uzyskane w Konkursie podlegają opodatkowaniu zgodnie z treścią ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991 r. (tj. z dnia 17 stycznia 2012 r., Dz.U. z 2012 r. poz. 361, dalej: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych). Organizator informuje, że obowiązek zapłaty podatku dochodowego w zryczałtowanej wysokości 10 % wartości Nagrody powstaje w przypadku gdy wartość Nagrody przekracza kwotę 2000 zł. Kwotę potrąconego podatku od nagrody Organizator odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego w wykonaniu obowiązku z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a pozostałą kwotę przekaże zwycięzcy.
9. Obowiązek obliczenia, poboru oraz wpłaty podatku na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego spoczywa na Fundatorze.
10. Fundator w czasie trwania Konkursu może oferować nagrody dodatkowe, poza wymienionymi w paragrafie VIII. Rodzaje nagród oraz warunki ich uzyskania zostaną określone w sposób wyraźny na Stronie. Oferowanie dodatkowych nagród nie będzie rozumiane jako zmiana niniejszego Regulaminu
IX. Zasady przyznawania nagród
1. Organizator jest zobowiązany do weryfikacji danych osobowych Laureatów oraz wydania nagród Laureatom.
2. Organizator weryfikuje wyniki Konkursu i publikuje na Stronie listę Laureatów obejmującą następujące dane: imię, nazwisko i nazwa Klubu w ciągu 14 dni roboczych po zakończeniu Konkursu. Uczestnik Konkursu wyraża zgodę, w przypadku wygrania nagrody w Konkursie, na publikację swojego imienia i nazwiska na Stronie wraz z informacją o nagrodzie.
3. Po weryfikacji wyników zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej, w ciągu 14 dni roboczych od opublikowania Laureatów Konkursu, Organizator prześle Laureatom Konkursu wiadomość pocztą e-mail, w której zostaną poproszeni o przesłanie swoich danych, tj: imię i nazwisko, numer rachunku bankowego, oraz numer telefonu celem ułatwienia kontaktu. Uczestnik jest zobowiązany w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania wiadomości e-mail wysłać wskazane powyżej dane Organizatorowi na adres e-mail Organizatora, z którego przesłana została wiadomość informująca o zwycięstwie.
4. Szczegóły dotyczące przekazania nagród Laureatom, w tym sposób, miejsce i termin wydania, zostaną uzgodnione z Laureatem, przy czym przekazanie nagrody nastąpi najpóźniej w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia poinformowania Laureata o wygranej Uczestnika w Konkursie.
5. Podanie przez Uczestnika Konkursu nieprawidłowych danych, zmiana danych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika Konkursu, któremu przyznano Nagrodę może skutkować wykluczeniem danego Uczestnik Konkursu z Konkursu. W przypadku zmiany danych, Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez np. wysłanie wiadomości na adres e-mail wskazany przez Organizatora.
6. W przypadku nieprzesłania przez Uczestnika Konkursu danych wskazanych w ust. 3 powyżej w wymaganym terminie – Uczestnik traci prawo do nagrody.
7. Laureat nie jest uprawniony do przenoszenia praw do Nagrody na osoby trzecie.
X. Zasady przetwarzania danych
1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników jest Organizator.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe Uczestników: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego przy wydaniu nagród. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, w tym wydania nagród i jego rozliczenia, w celu komunikacji z Uczestnikami. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do własnych danych osobowych i ich poprawiania, jak i wystąpienia z żądaniem zaprzestania ich przetwarzania.
3. Zmiany lub usunięcia danych osobowych może dokonać Uczestnik na stronie edycji własnego profilu użytkownika Strony lub Organizator na wniosek Uczestnika zgłoszony na adres określony w paragrafie XI Regulaminu lub na adres e-mail wskazany przez Organizatora. W przypadku dokonywania zgłoszenia listownie, Uczestnik Konkursu zobowiązany jest podać adres zwrotny.
4. We wniosku Uczestnik jest zobowiązany podać dokładną treść danych, które mają być usunięte. Uczestnik zostanie poinformowany o usunięciu danych osobowych poprzez przesłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej lub adres korespondencyjny podany przez Uczestnika.
5. Okres przetwarzania danych osobowych Uczestników na potrzeby Konkursu, biegnie od momentu ich przekazania przez Uczestników, do upływu okresu wskazanego w Regulaminie na zgłoszenie reklamacji oraz ich rozpatrzenia przez Organizatora.
XI. Kontakt
1. Kontakt z organizatorem w formie pisemnej: GameWeek sp. z o. o., ul. Grzybowska 30/1121, 00-863 Warszawa, w formie elektronicznej: [email protected]
XII. Postępowanie reklamacyjne
1. Każdy Uczestnik Konkursu może złożyć u Organizatora reklamację w związku z Konkursem.
2. Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres Organizatora: GameWeek sp. z o. o., ul. Grzybowska 30/1121, 00-863 Warszawa, z podaniem korespondencyjnego adresu zwrotnego, na który zostanie przesłana odpowiedź lub w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko oraz adres do korespondencji osoby zgłaszającej roszczenie, jak również dokładny opis powodu reklamacji oraz zgłaszanego roszczenia.
4. Reklamację można składać przez cały czas trwania Konkursu oraz nie później niż do 14 dni roboczych po opublikowaniu listy Laureatów Konkursu. O zachowaniu terminu złożenia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, data nadania przesyłki kurierskiej zawierającej reklamację lub data zarejestrowania wpływu na serwer wiadomości e-mail zawierającej w swej treści reklamację.
5. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 7 dni roboczych od daty jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika Konkursu w formie pisemnej, który złożył reklamację w formie pisemnej, listem poleconym nadanym na adres zwrotny Uczestnika Konkursu niezwłocznie po jej rozpatrzeniu oraz dodatkowo drogą elektroniczną. Dla reklamacji złożonych w formie elektronicznej odpowiedź zostanie przesłana w formie elektronicznej.
6. Uczestnikowi przysługuje prawo dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego przed miejscowo właściwym sądem powszechnym.
XIII. Postanowienia końcowe
1. W przypadku przełożenia, powtórzenia, unieważnienia meczu, oraz w innych sytuacjach nieuwzględnionych w Regulaminie, decyzję o tym, jak przyznawane są punkty i których klasyfikacji dotyczą Organizator podejmie po wcześniejszym zapoznaniu się z decyzją Organizatora Rozgrywek.
a) uczestnik Konkursu zobowiązany jest przestrzegać zasad związanych z rejestracją adresu email, rejestracją Klubu, zakładaniem Drużyny. W przypadku niedozwolonych operacji, które mogą skutkować przekroczeniem limitu siatkarzy z jednego klubu lub dozwolonego budżetu, uczestnik Konkursu zobowiązany jest sprzedać siatkarza i kupić innego. Jeśli tego nie zrobi, do punktacji Kolejki jego operacje w składzie nie zostaną uwzględnione, a punktować będzie skład z Kolejki poprzedniej, z zastrzeżeniem zawartym w III. 5.
b) z uwagi na panującą w Polsce i na świecie pandemię, czy przełożone mecze przez Organizatora Rozgrywek, może się zdarzyć, że liczba meczów w danej kolejce konkursowej będzie się różnić od faktycznego zestawu par kolejki w PlusLidze. W takich sytuacjach Organizator ze stosownym wyprzedzeniem w sposób wyraźny poinformuje na Stronie o meczach "należących" do danej kolejki konkursowej.
W przypadku, gdy w jednej kolejce - według zestawu par ogłoszonego przez Organizatora - jeden klub rozgrywa dwa mecze, wówczas występujący w nich zawodnicy zdobywają punkty z obydwu meczów (tzw. kolejka łączona). W przypadku, gdy w jednej kolejce - według zestawu par ogłoszonego przez Organizatora - jeden klub nie rozgrywa żadnego meczu, wówczas zawodnicy tego klubu w tej kolejce nie punktują.
2. Organizator informuje, że zdarzenia niebędące częścią standardowego działania Konkursu, które powodują lub mogą powodować zakłócenie działania Konkursu, mogą mieć wpływa na jego przebieg. W takich sytuacjach decyzję o kontynuacji Konkursu podejmuje Organizator.
3. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez wysłanie oświadczenia o rezygnacji w formie pisemnej na adres Organizatora, jak również poprzez przekazanie Organizatorowi takiego oświadczenia drogą elektroniczną – przesłanie e-mail na adres: [email protected] Rezygnacja w przypadku Laureata powoduje utratę prawa do przyznanej Nagrody.
4. Organizator jest uprawniony do zmiany Regulaminu w przypadku m.in. konieczności uwzględnienia zmian przepisów prawa, celem doprecyzowania postanowień budzących wątpliwości Uczestników lub lepszej ich ochrony, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków uczestnictwa w Konkursie i zmiany podstawowych zasad Konkursu. Zmiany w Regulaminie nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników Konkursu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie opublikowana na Stronie oraz zostanie przesłana e-mailem wszystkim Uczestnikom, którzy zgłosili swój udział w Konkursie przed dniem dokonania zmiany Regulaminu oraz wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
5. Uczestnicy Konkursu zostaną powiadomieni o zmianach w Regulaminie z wyprzedzeniem, umożliwiającym im zapoznanie się ze zamianami w Regulaminie i ewentualne odstąpienie od udziału w Konkursie. W przypadku niezaakceptowania przez Uczestnika zmienionych postanowień Regulaminu Uczestnik ma prawo odstąpić od udziału w Konkursie bez jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
7. Regulamin obowiązuje od dnia 27 września 2021 r. do upływu okresu wskazanego w Regulaminie na zgłoszenie reklamacji oraz ich rozpatrzenia przez Organizatora.
8. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw Uczestników będących Konsumentami wynikających z obowiązujących przepisów prawa, które stosuje się w pierwszej kolejności, przed postanowieniami Regulaminu.
Załącznik nr 1 Regulaminu Wygraj smartSPOT PLS
Regulamin „smartSPOT PLS 2022” (16.11.2021)
1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa ogólne zasady funkcjonowania klasyfikacji specjalnej (dalej: smartSPOT PLS 2022) dostępnej w konkursie Wygraj smartSPOT PLS (dalej: Konkurs).
2. Organizatorem konkursu pod nazwą „Wygraj smartSPOT PLS“ (dalej "Konkurs") jest GameWeek Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-863), przy ul. Grzybowskiej 30/1121.
3. Regulamin stanowi załącznik nr 1 Regulaminu Wygraj smartSPOT PLS.
4. W smartSPOT 2022 mogą wziąć udział osoby fizyczne, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz są pełnoletnie (dalej: „Uczestnik”). Niewypełnienie tego obowiązku jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 i ubiegania się o Nagrody.
5. Ogólne zasady uczestnictwa w Konkursie zostały opisane w Regulaminie Wygraj smartSPOT PLS
6. Fundatorem nagród w klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 są smartSPOT, Mercedes, AL-KO.
7. Do klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 uczestnik może dołączyć do momentu rozpoczęcia 16. kolejki, czyli do 15. stycznia 2022 do godziny 17:15 (czas rozpoczęcia 16. kolejki może ulec zmianie). Jeśli uczestnik posiada na swoim loginie 5 klubów, może do smartSPOT PLS 2022 dołączyć wszystkie.
8. Do klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 mogą dołączyć osoby, które do dnia 15. stycznia 2022 do godziny 17:15, dokonały zakupów produktów marki Grizz Glass na https://bit.ly/sprawdzgrizzpls Minimalna wartość zakupów wynosi 12,99 złotych
9. Zwycięzcą klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 zostaje uczestnik, którego Klub zdobędzie największą łączną liczbę punktów przez czternaście kolejek (od 16. do 29.). Przed wydaniem nagrody uczestnik zobowiązany jest przesłać dowód zakupu produktu określonego w punkcie 8.
10. W przypadku gdy dwóch lub więcej uczestników zdobyło tę samą liczbę punktów, wtedy o kolejności w Klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 decydują:
- największa liczba punktów zdobyta w pojedynczej kolejce Konkursu ze wszystkich rozegranych rund trwającej edycji, czyli od 1. kolejki,
- w przypadku, gdy i tu liczba punktów jest jednakowa, to o kolejności w rankingu decyduje kryterium pierwszeństwa, czyli kolejność zgłoszenia Drużyn do bieżącej edycji konkursu Wygraj smartSPOT PLS, czyli im wcześniej, tym wyższa pozycja.
11. Nagrody główne dla zwycięzcy w klasyfikacji specjalnej smartSPOT PLS 2022 (od 16. do 29. kolejki):
- iPhone 11 64 GB o wartości 2099 złotych,
- weekend z Mercedesem (użyczenie samochodu Mercedes Benz od MB Motors z pełnym bakiem. Termin ustalany indywidualnie. Odbiór w piątek od 17:00, zwrot w poniedziałek do 10:00, w salonie MB Motors Janki al. Krakowska 5C. Model do wyboru spośród: A,B,C,E,GLA,GLB,GLC,GLE, EQA,EQC).
- voucher na zakupy w sklepie AL-KO o wartości 3000 złotych (voucher jest ważny przez 60 dni od dnia ogłoszenia zwycięzcy i przekazania nagrody. W celu odbioru nagrody potrzebny będzie bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy AL-KO. Kontakt zostanie podany w wiadomości prywatnej do zwyciezcy).
12. Nagrody dla zwycięzców kolejek (od 16. do 29. kolejki)
- zestaw pięciu produktów Grizz Glass o wartości 60 złotych.
13. Uczestnik Konkursu nie ma możliwości wymiany danej Nagrody na inną nagrodę.
14. Nagroda nie podlega wymianie na odpowiadającą jej wartość pieniężną.
15. Przed wydaniem nagrody uczestnik zobowiązany jest przesłać dowód zakupu produktu określonego w punkcie 8.
16. Każdy uczestnik może otrzymać tylko jedną nagrodę w postaci zestawu pięciu produktów Grizz Glass w klasyfikacjach kolejek. W przypadku ponownego wygrania kolejki przez tę samą osobę, nagroda przechodzi na kolejnego uczestnika klasyfikacji kolejki smartSPOT PLS 2022.
17. Ogólne zasady przyznawania nagród zostały opisane w Regulaminie Wygraj smartSPOT PLS